К основному контенту

Фізична культура і спорт - це саме життя!


  • Вже багато років поспіль серед календарних свят в Україні значаться День фізкультурника  та День фізичної культури і спорту .
  •  Головна їх ціль – залучення населення до занять фізкультурою і спортом, пропагада здорового способу життя.
  • Фізичне виховання, фізична культура і спорт - це найбільш економічно вигідний і ефективний шлях профілактики захворювань, зміцнення генофонду, підвищення потенціалу трудових ресурсів, психофізичного здоров'я, зростання добробуту населення і вирішення інших соціальних проблем. Затребуваність та популярність спорту цілком виправдана. Адже спорт - це не тільки самоорганізація і дисципліна, здоров’я і молодість, елемент культури і стиль життя - це саме життя, рух вперед!
  • Хороший фізичний стан - запорука успішного навчання і плідної роботи. Фізично підготовленій людині по плечу будь-яка робота. Далеко не всім людям дарує ці якості природа. Проте їх можна придбати, якщо дружити з фізичною культурою і долучитися до неї з дитячого віку.
  • З давніх-давен фізичні вправи використовуються не тільки для розвитку рухових якостей людини, тренування сили, швидкості та витривалості. Фізична культура здобула визнання як незамінний засіб розширення й розвитку функціональних можливостей організму людей різного віку, профілактики й лікування захворювань, досягнення довголіття. Заняття спортом та фізкультурою виховують волю, мужність, наполегливість у досягненні мети, почуття відповідальності і товариства.
  •   Найперше, з чого потрібно починати, це - ранкова гімнастика. Фізичні вправи, що їхвиконують вранці після снусприяють прискореному переходу організму до бадьорого працездатного стану. Під час сну центральна нервова система людини перебуває в стані своєрідного відпочинку від денної активності. При цьому знижується інтенсивність фізіологічних процесів в організмі. Після сну збудливість центральної нервової системи та функціональна активність різних органів поступово підвищується, але процес цей може бути досить тривалим, що позначається на працездатності, яка залишається зниженою порівняно зі звичайноюі на самопочутті: людина відчуває сонливість, млявість, часом проявляє безпричинну дратівливість. Виконання фізичних вправ викликає потоки нервових імпульсів від працюючих м'язів та суглобів до центральної нервової системи, яка приводитьорганізм в активний, діяльний стан, забезпечуючи людині високу працездатність, даючи їй відчутний приплив бадьорості. 
  • Фізичні вправи впливають не тільки на той чи інший орган, а й на весь організм у цілому через основний пусковий механізм - нервову систему. Ось чому навіть при невеликих фізичних навантаженнях (ходіння, присідання тощо) ми одразу ж об'єктивно відмічаємо зміни функцій майже всіх органів та систем організму. Так, поглиблюється й прискорюється дихання, прискорюється пульс, змінюється артеріальний тиск, активізується функція шлунково-кишкового тракту, печінки та нирок. Під час виконання фізичних вправ внаслідок поглиблення дихання збільшується життєва ємкість легенів, і організм засвоює більше кисню. А це важливо при захворюваннях легенів і серця. Під впливом систематичних занять фізичними вправами виникають помітні зміни і в обміні речовин.
  • Багато людей помилково вважають, що будь-яке фізичне навантаження під час виконання тих чи інших робіт може замінити фізичні вправи. Але це не так. Фізичними вправами можуть бути тільки такі рухи, які спеціально підбираються для оздоровчого впливу на різні органи і системи, розвиток фізичних якостей, корекції дефектів статури і не приводять до перевтоми організму. Ось тому, щоб не заподіяти собі шкоди, приступаючи до занять фізичною культурою чи спортом, необхідно порадитися із фахівцями, виконувати їх поради та проходити регулярний лікарський контроль і самоконтроль.
  •    Фізична культура потрібна людям і фізичної, і розумової праці. Але особливо вона необхідна дітям і підліткам, оскільки в їхньому віці закладається фундамент фізичного розвитку і здоров'я. 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сторінка для учнів

Сторінка для батьків

Інклюзивна освіта

Що таке інклюзивне навчання? Згідно з ЮНЕСКО інклюзивне навчання – це «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі».  Метою інклюзивного навчання є покращання навчального середовища,  в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними. «Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912). Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем